dinsdag 16 oktober 2007

(MAMA) MIA


Hartslagmeters uiteindelijk aangeleverd met één week vertraging. Exact 24 uur te laat. 86 dollar shipping costs voor wat Fedex een International EXPRESS Delivery durft te noemen.


What's in a name?


Het zijn de Amerikanen die tijdens de oorlog in Vietnam voor het eerst zijn komen aandraven met de term MISSING IN ACTION, dus voor deze situatie zullen ze ook wel een uitleg hebben,veronderstel ik.


Maar allez, ik zie er uiteindelijk nog het grappige van in. Wat niet gezegd kan worden van bepaalde personen die hier op mijn blog een ware virtuele discussie zijn aangegaan. Agressie op het internet? 't Is een nieuw gegeven voor mij ...


Verslag over de ING Brussels 1/2 marathon volgt later, maar één ding kan ik nu al zeggen:


Het was letterlijk en figuurlijk ADEMBENEMEND!



1 opmerking:

Gigi zei

Slim.

Agressie? No way!! Milde vorm van ironie, mja..