donderdag 9 augustus 2007

Off we go ...


Hola a todo el mundo.

Gezien het water met bakken uit de hemel valt, heb ik maar besloten om mijn weblog, dat eigenlijk reeds sinds november 2006 actief is, ééns te voorzien van wat tekst, foto's of andere data. En zeg nu ééns eerlijk ... er bestaan slechtere dingen om de tijd mee te doden hé. ;-)

Zondagavond tot in de late uurtjes mijn 33ste verjaardag gevierd bij de Staaf van Café 't Pleintje in Haaltert. Mag ik hier eigenlijk wel reclame maken? ;-))

Maandag genoten van een lekker-lui-dagje en dinsdag dan maar de stoute (loop)schoenen aangetrokken voor een verkwikkend loopje van zo'n 10 km in het park van Aalst, waarbij het voornemen werd gemaakt om half oktober mee te lopen aan de halve marathon van Brussel.

Een op maat gemaakt trainingsschema werd gedownload van het internet, dus het echte werk kan nu beginnen.

Ik hoop jullie aan de hand van deze blog de komende dagen, weken, maanden ... jaren? ... wat meer info te geven over mezelf en de progressie in de voorbereiding naar de halve marathon.

' k Zou zeggen ... veel leesplezier en misschien tot in den bocht! :-)





Tubo.de.agua

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Test ...

Anoniem zei

bezige bei,

tja al die mensen in hun midlife crisis, wat wil je als er dan een jong kipke langs komt denken ze dat ze terug jong zijn hé.

Volgende keer zal ik chica leren wanneer de heer des huizes thuis komt ze plaats moet maken, maar zeg nu zelf wie wil er geen twee poesjes in zijn bed.

dikke zoen van je stand in