dinsdag 14 augustus 2007

Gezocht: Geel object dat luistert naar de naam ZON


Direct na 't werk richting stadspark. 2 grote ronden in 'den Osbroek' en een spurtje rond de spiegelvijver brachten me in 50 min en 10 seconden naar iets meer dan 10km. Een gemiddelde van 12km/h dus. Niet slecht voor een maandagavond. Gelukkig had ik van 'carpool -partner' Wim een paar sneetjes bruin brood met wat Lachende-Koe-kaas kunnen ontfutselen, zodat ik toch niet al te slap op mijn benen stond.


Vanavond trekken we richting zon. Eerst mijn collega Domenico bezoeken in Pescara, een dorpje aan de Adriatische zee op zo'n 1550 km van Aalst. Daarna staat een bezoekje aan het Gardameer op het programma. Ook Venetië wil ik zeker nog ééns terug zien. Domenico is een Venozolaan die met zijn vrouwtje Carla naar Italië is uitgeweken en daar net zoals ik verantwoordelijk is voor de logistiek van de motorfietsen. We spreken er al lang van en nu is het eindelijk zo ver. Voordeel is dat Dome spaans spreekt en ik op vakantie in Italië alsnog mijn Spaans een beetje kan uitoefenen.
Spaans spreken in Italië ... Moest Berlusconi dit horen, hij leverde me zonder pardon uit aan de Siciliaanse mafia. :-))
Soit, met een beetje geluk wijst de thermometer tegen morgenmiddag minimum 10 graden meer aan.






Geen opmerkingen: