donderdag 6 september 2007

IK WEL


Gisteren, woensdag, pas voor de eerste keer deze maand de loopschoenen aangetrokken wegens andere nevenactiviteiten. Vraag me af wanneer ik tijd ga hebben om het boek van Rutger Beke te lezen. Ben er woensdagavond in begonnen en had ik niet moeten gaan squashen, ik had het in één ruk uitgelezen. Echt een aanrader!

Maandag na het werk even in Wetteren gestopt waar er een Derny festival met als gastvedette Frank Vandenbroucke op het programma stond. Gezien mijn enige gezelschap bestond uit een paar afgeleefde, sigaretten paffende, op jonge meiskes geilende mid-dertigers met een bierbuik van hier tot in Schellebelle, hield ik het al snel voor bekeken. Roepen tegen een wielrenner dat hij maar ééns wat harder moet trappen terwijl 3 meter wankelen naar de dichtst bijzijnde toog voor de zoveelste pint al te veel gevraagd is… Tja, wie is hier dan de looser?

Dinsdagavond Spaanse les tot 21h10 van Maria, een Argentijnse die al een zestal jaar in België woont, en dan direct na de bel naar Brasserie Coco & Co voor de eerste statutaire vergadering van het nieuwe werkjaar van de Fify One International juniors, ofte FOIJ. Uiteindelijk toch nog om 01h00 in mijn bed geraakt, waar Chica al lang mijn plaats had ingenomen.

We spreken ondertussen woensdagavond. De eerste duurloop van deze week zit er op. Ik wou 10 kilometers afleggen in een uurtje, maar ’t zijn er uiteindelijk 11.5 geworden. En dan nog niet echt doorgelopen, want om 22h00 moest ik zoals gezegd nog gaan squashen met mijn neef Gino. Gelukkig voelde Nathalie zich geroepen om na 1 spelletje (Neef 10 – Ik 8) de squashracket over te nemen. Wel handig, zo’n stand-in die zelfs nóg beter speelt. :-)

Vandaag of morgen staat er een korte intervaltraining op het programma. Liefst vandaag, als er nog tijd overblijft, want zaterdag zou ik mijn eerste wedstrijd willen lopen in Zwalm.
RESPECT!!!

Geen opmerkingen: