maandag 3 september 2007

RIP Spilly




Het weekend zit erop. En wat voor één …

Donderdagavond werd er op de piste in Welle een intervaltraining afgewerkt. Een snelle ronde van 700 meter in 3 minuten, of 14km/uur, werd afgewisseld door een ‘trage’ ronde in 4 minuten, het zij 10.5 km/uur.

Vrijdagavond stond er een herstelloop van 4 km op het programma, maar dit werden er dan uiteindelijk 6, waardoor mijn maandtotaal op meer dan 85 km komt te staan.

Proberen om deze maand boven de 100 te komen. Zal niet gemakkelijk zijn, want heb besloten om nog een extra jaartje Spaans mee te pikken op dinsdagavond, dus alweer een dag minder om te trainen. Vrees dat ik mijn schema ééns zal moeten herbekijken.

Vrijdagavond was Nathalie ook gelegenheidsgarçon in Cafe Separé en ik mocht voor de nodige logistieke ondersteuning zorgen achter de toog. Het werd uiteindelijk acht uur AM als we de deuren achter ons toe trokken. Net op tijd om op de markt verse mosselen in te kopen en dan vlug thuis de BBQ aan te steken voor het ‘ontbijt’. Hoe het komt dat ik om 2 uur in de namiddag wakker ben geworden in mijn Quechua tent blijft me nog altijd een raadsel, maar ik vermoed dat die lege fles wijn, smeulende BBQ en lege mosselschelpen er wel iets zullen mee te maken hebben.

Geen tijd om er mijn nog steeds verdoofde hersenscellen over te breken, want binnen enkele uurtjes werden we verwacht op een House-Warming party bij Steven en Roxanne en ik wou nog naar Aalst om een kado-bon en ook het boek van Rutger Beke wou ik nog gaan ophalen in de Standaard Boekhandel. Vanavond, als mijn verdoving is uitgewerkt, kan ik de proloog al ééns inkijken.

Wat het feestje betreft:

De (retro)muziek was mega, het bier lekker fris, de ‘reportages’ op Adult TV boeiend, … en de nacht alweer veel te kort.


Steven, merci voor de uitnodiging, de liters bier en de schitterende DJ-set. ‘k Heb d’r van genoten!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Graag gedaan amigo en merci om er te zijn! Hopelijk volgen er nog veel knallende feestjes!
Bij ons de eerste maand liefst niet want de buren hebben hun horen tuiten nog steeds ;-)

Grtz
Steven